Miért és hogyan adj hello bart a weboldaladhoz?

Egy hello bar jó alternatívája lehet a felugró ablakoknak. A többség leszokott a zavaró és idegesítő erőszakos felugró ablakok használatáról (kivéve a lapelhagyáskor megjelenő, mert az egyrészt nem idegesítő, másrészt nagyon jól működik). Viszont a hello bar nem zavaró, mégis jól lehet vele egyértelmű üzenetet előtérbe helyezni.

Nézzük most meg, hogyan hozhatsz létre ilyet te is és miért érdemes egyáltalán ezt elhelyezni a weboldaladon.

Mire jó egy hello bar?

Mint mindennek a weboldaladon, valamilyen marketing célt kell, hogy szolgáljon. Vevői élmény fokozása, konverzió, stb. Egy hello bar célja ugyanaz, mint a felugró ablaké. A látogatókat konvertálja feliratkozóvá, vevővé.

Forgalom terelése egy landing page-re

Fut éppen egy kampányod és azt szeretnéd, hogy minél többen tudjanak róla. A forgalom terelésére kiváló eszköz a hello bar. Legyen figyelemfelkeltő, ideális esetben van rajta egy visszaszámláló, mely a kampány végét jelzi a látogatónak.

Feliratkozók gyűjtése

Elhelyezthetsz egy minimál űrlapot, ami nem áll másból, mint egy email cím bekérésből. Innen mehet tovább esetleg egy név, stb adatokat bekérő űrlapra, vagy egyszerre csak egy email címet kérsz be, ez már csak rajtad áll. A lényeg, hogy elkérd a látogató egy elérhetőségét.

Közösségi akciók

Akció alatt itt interakciót értek. Kérhetsz lájkot Facebook oldaladra. Kérheted, hogy lájkolja a cikket, amit épp olvas. Kérheted, hogy ossza meg a tartalmadat valamilyen közösségi médiában. Bizony, akár erre is használhatod a hello bart.

Hogyan helyezz el egy ilyen hello bart az oldaladra?

Egy hello bar elhelyezése nem atomfizika. Egyszerűen és gyorsan hegeszthetsz a weboldalad aljára vagy tetejére egyet. Előbb azonban érdemes végiggondolni néhány szempontot ezzel kapcsolat.

Mi a célod? Ahogy fentebb láttad, több célból is elhelyezheted az oldaladon. Találd ki mit szeretnél, mielőtt össze-vissza elhelyezel ilyen értesítési sávot.

Hogy nézzen ki? Nyilván nem mindegy, hogy néz ki a végtermék. Szóval legyen olyan, ami igényes, illeszkedik a weboldalad dizájnjába és egyszersmind figyelem-felkeltő is. Mint pl a sárga-fekete felfestés a balesetek megelőzése érdekében.

Tesztelj! Sose felejtsd el, ez is csak egy marketing eszköz. Szóval mérd és teszteld az eredményeket. És folyamatosan optimalizáld.

Hello bar elhelyezése WordPress oldaladon

Sokféle bővítményből válogathatsz, ha egy ilyen sávot szeretnél elhelyezni. Attól függően, hogy milyen dizájnt, funkcionalitást akarsz, találsz a céljaidnak megfelelőt. Én összegyűjtöttem egy párat, amiket nyugodt szívvel merek ajánlani.

OptinMonster és OptiMonk

Az OptinMonster és OptiMonk egy része csupán a Floating Barnak nevezett képesség. Ennél sokkal többet tud maga a rendszer. Egyébként kitűnően működik oldalelhagyó látogatók konvertálására.

A fő funkciója az exit popup ablakok és egyéb konverzió növelő marketing eszközök.

Mindkettő kb ugyanazt tudja. Az OptiMonk magyar fejlesztés, így közelebb áll a szívemhez. De nézd meg mindkettőt és dönts magad.

Ja és mindkettő havidíjas előfizetéssel működik.

Sumo

A Sumo egy olyan marketing eszköztár, aminek egyetlen célja van, hogy minél nagyobbra duzzaszd a vevő és/vagy feliratkozó bázisod. Egyik funkciója a hello bar, bár az csak a fizetős verzióban van benne.

Mindenképpen megér egy kacsintást, hogy mit tud.

HelloBar

Ahogy a neve is mutatja, elég egyértelmű, hogy mivel találod magad szemben. Nem úgy mint a Meseautó című filmben, ahol Kern András mondja a kedves kiszemelt hölgy édesapjának, hogy “Vigyázat, beugratós kérdés jön! Kiről nevezték el a Kossuth teret?” 🙂

Itt nincs szó ilyesmiről, a HelloBar az, ami.

Advanced Floating Content

Az Advanced Floating Content mindent tud, mindent lehet szabályozni, menedzselni. Olyan, mint egy igazi gépezet egyetlen céllal. El kell pusztítani Sarah Connort! Ja, nem… Konvertálni kell egy rakás látogatót, hogy aztán legyen egy szép nagy adatbázisunk és persze jó sok pénzt keressünk 🙂

WPFront Notification Bar

És akkor a végére egy teljesen ingyenes bővítmény a WP frontján. Nyilvánvalóan annyit nem tud, mint a fenti társai, de azért egy alapműveltséghez már elég 🙂

Írta | 2017-05-27T19:16:20+00:00 2017. május 27.|Kategóriák: Bővítmények|Címkék: , , | Miért és hogyan adj hello bart a weboldaladhoz? bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

A szerzőről:

Szenvedélyesen készítek olyan WordPress oldalakat, melyek egy nagy marketing rendszer részeként segítik a kisvállalkozókat az ügyfélszerzésben. Kérj ajánlatot » ide kattintva «

Rólam

profilképSzenvedélyesen készítek olyan WordPress oldalakat, melyek egy nagy marketing rendszer részeként segítik a kisvállalkozókat az ügyfélszerzésben. Kérj ajánlatot » ide kattintva « vagy hívd +36-70-422-6782 számot!

Legutóbbi bejegyzések

Induló vállalkozásod van?
Oké, nem kéred a doksit, hogyan lehet percek alatt saját weboldalad fillérekből. De mit szólnál hozzá, ha adnék néhány tippet hogyan automatizáld az online bizniszed?
Van már weboldalad?
Oké, nem kéred a doksit, hogyan lehet weboldalad percek alatt fillérekből. Viszont van még egy két tippem arra, hogyan fejleszd, ha már van. Érdekel?
PGlmcmFtZSBzcmM9Imh0dHBzOi8vZGl5d2Vib2xkYWwuaHUvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzLzIwMTcvMDEvQWRhdHYlQzMlQTlkZWxtaS1JciVDMyVBMW55ZWx2ZWsucGRmIiB3aWR0aD0iMTAwJSIgaGVpZ2h0PSIxMDAlIj48L2lmcmFtZT4=
A Te Wordpress oldalad biztonságban van?
Töltsd ki tesztünket és tudd meg, mekkora az esélye, hogy átvegyék az irányítást a weboldalad felett!
Mennyit tudsz a Wordpress oldalak biztonságáról?
Töltsd ki tesztünket és tudd meg, mekkora az esélye, hogy átvegyék az irányítást a weboldalad felett!
VÁRJ EGY PERCET!
Tegyél minket próbára!
Az első hónap mindössze
1000 Ft
Az 1 hónap után dönthetsz, hogy hosszabbítasz vagy sem!
VÁRJ EGY PERCET!
Tegyél minket próbára!
Az első hónap mindössze
100 Ft
Az 1 hónap után dönthetsz, hogy hosszabbítasz vagy sem!
LEGYEN SAJÁT WEBOLDALAD!
Gyorsan és olcsón!
Adataidat bizalmasan kezeljük. Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-72642/2014.
Elolvastad és elfogadod az Adatvédelmi Irányelveket
Hozzájárulsz, hogy reklám célú leveleket küldjünk